czwartek, 25 marca 2010

Innowcyjne pomysły w warsztacie:->

Wczoraj w nocy udało mi się wreszcie uporządkować "gadżeciki warsztatowe". Podglądałam blogi zagraniczne, widziałam zdjęcia na PL blogach [nie pamiętam tylko u kogo :->], pamiętam też wyzwanie: oScrapować swój warsztat [ nie mogę znaleźć, gdzie ono było :-<]. Może ktoś pomoże mi odszukać blogi i wyzwanie, to z chęcią podlinkuje :->>
Maugo ostatnio pokazała ciekawy sposób przechowywania Spellbindersów, niestety moje Spellbindersy nie zmieściły się na zdjęciu, a biurko zostało oczyszczone tylko na chwilkę :->
jakkolwiek zamieszczam foteczki organizacji biurka warsztatowego:
1. Tasiemki satynowe zawieszone na "schodowym relingu";
2. Drewniane pudełko po winie, a w nim przezroczyste pudełeczka po patyczkach Bella [idealnie wpasowały się jako szufladki, nie ma potrzeby ich mocowania :->>];
3. Plastikowa kuwetka z przegródkami - odpad - służy do przechowywania tuszów i kropelek akrylowych; a obok taka sama z pudrem do embossingu i farbami Distress;
4. Dziurkacze ułożone na relingach przymocowanych do ściany, zielone pudełka na nożyczki, pisaki i inne przybory.
ot, taka moja prowizorka :->>>

9 komentarzy:

  1. Omamo, jestem pod wrażeniem, super Ci to wyszło wszystko - a raczej się poukładało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha genialnie!! Mój craftowy kącik też zaczyna mieć ręce i nogi z pomącą męża :) jeszcze maszyna musi mieć swoje miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i inspirujący kącik i do tego jaka kolekcja dziurkaczy !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za zmiany od ostatniej wizyty :) Widzę, że relingi na miejscu - wypaśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no, no!!!!! super!!!!!!!!!! mój kącik w rozsypce - trochę tu trochę tam :(:(
    czasami zapominam co gdzie mam :(
    zazdroszczę i gratuluję takiego porządeczku! na pewno będzie się lepiej pracować

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wszystko wygląda, aż chce się usiąść i coś fajnego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem pod wrażeniem, i chociaż nie znam sie zupełnie na tych "przyrządach" to widzę tu niezłą kolekcję no i rewelacyjną innowację ;-))
    Moje Gratulacje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciate this post. Will try it out.

    My web blog click here

    OdpowiedzUsuń