wtorek, 20 października 2009

>>>Vintage photo i gra w kolory<<<


Zabawa z ArtPiaskownicy Graj w kolory #10



Szczerze mówiąc, to fiolet nie jest moim ulubionym kolorem i w żadnej mojej pracy nie znajdziecie fioletu, ale wczoraj kiedy siedziałam nad kartkami ze zdjęciami-vintage, pomyślałam o Koliberku, który przemknął mi przeglądając blogi i z głębokiej sterty papierów wyciągnęłam opalizujący fiolet....[musiał swoje odleżeć hehe], a potem to już się potoczyło, czego rezultat można zobaczyć poniżej :-> i naprawdę jestem zadowolona z efektu pracy, choć nie miałam w planach tworzyć kartki z fioletem :->>>




1 komentarz:

  1. I dont understand a word here, but I can see that you have made some very beautiful cards!!

    And about the comment you made in my blogg; ofcourse you can, but please tell me when you have done it so I can see it.

    Have a nice weekend!

    ERICA

    OdpowiedzUsuń