środa, 23 listopada 2011

Koszyk pełen kartek - TSC




To już ostatnie kartki, dopełniając ilość 6, z arkusza "Koszyk pełen kartek" papierów TSC - Przytulne Święta.

Tą ostatnią zgłaszam do wyzwania #6 Montażowni - kartka zawierająca elementy polskiej tradycji świątecznej. Hmmm od razu nasuwa się pytanie, co w niej Polskiego...
Otóż Święta Bożego Narodzenia - czyli 25 i 26 grudzień - kojarzę z Wigilią Bożego Narodzenia, a za pewne mało kto wie, że "Wigilia Świąt Bożego Narodzenia nie jest świętem, ale w polskiej obyczajowości i tradycji jest" :-) /Wikipedia/. Ten magiczny dzień jest zawsze najbardziej przeze mnie wyczekiwanym dniem w roku - spotkania z rodziną, pierwsza gwiazdka na niebie, łamanie się opłatkiem, kolacja wigilijna, radość przy rozdawaniu prezentów.... to właśnie 24 grudnia - Magia Świąt.

9 komentarzy:

  1. Booskie! Wszystkie bez wyjątku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne!!! cudowny komplet! pewnie ciężko będzie Ci się z nimi rozstawać... mnie by na pewno było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki!!! Przydałby się taki koszyk kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mnie teraz dobiłaś...też robię teraz kartki z tych papierów ale Twoje przebiły już moje w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobaja mi sie wszystkie! Papaiery TSC mozna ciac bez konca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja świąteczna produkcja :)

    OdpowiedzUsuń